Çağrı Yönetim Sistemi
- Müşterilerden gelen telefon aramalarını CallerID cihazı üzerinden çözümleyerek arayan kimliğini gösteren,
- Her gelen aramayı veritabanına kaydeden,
- Bu kayıtları yeni müşteri, yeni sipariş, sipariş takip araması, cevapsız arama gibi türlerine göre sınıflandıran,
- İşletmenizin paket telefonuna kaç adet cevapsız arama gelmiş, kaçına geri dönülmüş,
- Kaç adet yeni müşteri aramış, kaç adet müşteri verdiği sipariş için takip araması yapmış v.b.
- Analizleri yapmanızı sağlayan Denge çözümüdür.
Denge SYS Çağrı Yönetim Sistemi kullanarak;
- Müşteri aramalarını çok hızlı bir şekilde analiz edebilir,
- Paket sipariş süreçleriniz ile ilgili aksaklıkları hızla kavrayabilir,
- Personel kaynaklı ya da yapısal sorunları çok net bir şekilde gözlemleyebilirsiniz.
Çağrı Yönetim Sistemi aynı zamanda Denge Kurye Takip Sistemiyle entegre çalıştığı için;
- Müşteriler sipariş takip araması yaptığında,
- Daha müşteri telefonunu açmadan,
- Kaç siparişi hazırlanıyor,
- Kaç siparişi yolda ve daha önce kaç sipariş vermiş (aylık, yıllık, tüm zamanlar) gibi,
- Çok derin ve önemli bilgilere anında erişebilirsiniz.