Fuudy Entegrasyonu
Fuudy Entegrasyonu İle Minimum Efor ve Hata, Maksimum Müşteri Mutluluğu ve Satış Artışı!
Hedef kitlenize ulaşmak üzere Fuudy’de yerinizi aldınız mı? Başarı sizinle olsun!
Peki, bu özel kitleye zamanında ve eksiksiz siparişlerle ihtiyaç duyduğu titizlikle hizmet vermeye hazır mısınız?
Bunun için en büyük yardımcınız; entegrasyonun uzmanı Arkhe’nin Denge restoran programı olacak!
Denge restoran programı sayesinde, en yoğun dönemlerde bile mevcut personelinizle, insan kaynaklı hatalara yer vermeden, tek ekrandan, tek dokunuşla ilerleyerek satışlarınızı hızla arttırabilirsiniz.
Fuudy Entegrasyonu ile siparişlerin pos sitemine yeniden girişi gibi dertlerle uğraşmayın, yatırım maliyeti dönüşü en hızlı şekilde müşteri mutluluğunu yakalayın!
Fuudy Nedir?
Rakiplerinden farklı olarak yemek siparişi için lüks bir alternatif olma hedefi ile yola çıkan Fuudy, Cem Mirap ve İlker Baydar tarafından geliştirildi.
Son derece basit bir çalışma mantığına sahip olan Fuudy, tanınmış restoranların menülerinde yer alan yemekleri kullanıcılarına özel moto-kurye veya otomobil servisi ile ulaştırıyor.
Fuudy Entegrasyonu Nedir?
Arkhe Yazılım Teknolojileri ile Fuudy arasındaki anlaşma sayesinde, Fuudy anlaşmalı restoranlara özel bir entegrasyondur.
Fuudy Enregrasyonu ile Fuudy restoranlarına gelen siparişler Denge restoran programına düşer. Bu siparişlerin takip, onay ve raporlamaları da Denge restoran programı ile her düzeyde çalışanın kullanabileceği basitlikle yapılır.
Fuudy Entegrasyonu işletmelerin profesyonel bir şekilde yönetilmesini ve büyümesini sağlar.
Neden Fuudy Entegrasyonu Kullanmalısınız?
Fuudy anlaşmalı işletmelerindenseniz, kullandığınız restoran programı ile Fuudy arasında bir entegrasyon yoksa… Servis saatleriniz yaklaşırken, siz işletmenizin son hazırlıklarını tamamlamaya çalışıyorsunuzdur, potansiyel müşterileriniz de Fuudy üzerinden hangi restorandan, hangi ürünleri sipariş edeceklerini planlıyorlardır. Seçimlerini belirleyen en önemli iki kriter; lokasyon ve puan olacaktır.
Gelen siparişleri kontrol edebilmek için işletmenizde bir bilgisayarda Fuudy Müşteri Paneli’nin sürekli açık olması gereklidir. Siparişler gelmeye başladığında bu panel aracılığıyla siparişlerin çıktısını almak ve işletmenizdeki satış sürecini yürütmelisiniz. İşletmenizde herhangi bir restoran programı kullanmıyorsanız, bu uygulama sizin için büyük kolaylık sunacaktır. Fuudy Entegrasyonu’nda, ayrı bir bilgisayara ihtiyacınız olmaz, çıkış almanız da gerekmez.
Ancak, eğer bir sistem kullanıyorsanız ve tüm sipariş çıktı takibini bu sistem üzerinden yapıyorsanız; işletmenizde restoran programının çalıştığı bilgisayardan farklı bir bilgisayarda Fuudy Müşteri Paneli’ni açmanız gerekecek. Gelen siparişleri aynı anda Fuudy panelinden restoran programınıza manuel olarak girmek zorunda kalacaksınız. Bu işlemler, siparişlerin yoğunluğa göre bazen mümkün olamayabilir. Çok sayıda hatalı girişe, eksik ve geç teslimat gibi üzücü durumlara yol açabilir. Müşterilerinizse Fuudy üzerinden yapacağı yorum ve vereceği puanlarla sizin için son derece önemli olan işletme puanınızı düşürebilecektir. İşletme puanından düşen her bir rakamın ertesi gün daha az sipariş gelmesine sebep olacak kadar önemli olduğunu her işletme yöneticisi çok iyi bilir, birçoğu bunu acı deneyimlerle öğrenmiştir.
Fuudy Entegrasyonu Nasıl Çalışır?
Birinci adım entegrasyonun devreye alınmasıdır ki, yaklaşık 20 dakika gibi kısa bir sürede entegrasyonunuz kullanıma hazır hale gelir.
Fuudy entegrasyonu devreye alındıktan sonra siparişler anında sisteme düşer ve kullanıcılar pos terminali yanında olmasa da tanımlanmış olan sipariş uyarı sesiyle bekleyen siparişler bildirilir. Kullanıcı gelen siparişi kontrol eder, siparişi onaylar ve üretim noktalarındaki sipariş yazıcılarından siparişler çıkar.
Bu noktada müşterilerin seçmiş olduğu özel sipariş notlarının da sipariş yazıcılarından çıkması sağlanır. Sipariş onaylandığı anda müşteriye “siparişin hazırlandığı” bilgisi iletilir. Siparişlerin hazırlanma süreci tamamladıktan sonra siparişler kuryeye teslim edilir ve yola çıkartılır. Yola çıkan sipariş anında müşteriye bildirim olarak iletilir.
Gelen her siparişi kabul etmek zorunda değilsiniz. Eğer gelmiş olan siparişi karşılayamıyorsanız müşteriye ulaşmaya çalışarak değerli zamanınızı harcamanız gerekmez. Denge restoran programı üzerinde sipariş onaylama adımında red seçeneğini seçip, Fuudy entegrasyonunun yapısında bulunan iptal nedenlerinden uygun olanı ile anında müşteriye bildirim yapabilirsiniz. Girilen iptal nedenlerine göre rapor alarak iptal edilmiş siparişlerinizi analiz edip, iş süreçlerinizi düzeltici önlemler sağlayabilirsiniz.
Müşterilerinizin seçtiği temassız teslimat seçeneğini adisyonlar üzerinde özellikle vurgulayarak %100 müşteri memnuniyeti sağlayabilirsiniz. Kurye siparişi müşteriye teslim ettikten sonra adisyon sistemden kapatılır. Siparişin gelip müşteriye teslim edilme sürecine kadar gerçekleşen hazırlanma ve teslim süresi sistem tarafından hesaplanır. Ayrıca, hangi kuryenin, hangi siparişi, ne zaman teslim ettiği ve her bir kuryenin günlük kaç paket taşıdığı gibi detayları da yönetmek için kusursuz bir modül olan Arkhe Kurye Takip Sistemi’ni inceleyebilirsiniz.
Müşteri sipariş verdikten sonra ürün ekleme ya da sipariş ile ilgili detayları değiştirmek için işletmenizi aradığında hazırlanma sürecindeki siparişinizde de değişiklik yapabilirsiniz.
Denge Restoran Programı ile Fuudy Entegrasyonunun Faydaları
Denge Restoran Otomasyon Programı ile Fuudy entegrasyonunu devreye aldıktan sonra yapmanız gereken tek şey; arkanıza yaslanıp, potansiyel müşterilerinizin sipariş vermesini beklemektir.
Arkhe Yazılım Teknolojileri tüm sipariş süreçlerinizi tek bir sistem üzerinden yönetme imkanı sağlar.
Denge restoran programı ile Fuudy entegrasyonunun size sağladığı faydalar aşağıdaki gibi sıralanabilir.
1. Siparişin her anında olan durum değişiklikleri (hazırlanıyor, yolda, teslim edildi) anında kullanıcıya bildirilir.
2. Sipariş, müşteri tarafından verildiği anda Denge restoran programına saniyeler içinde düşer. Manuel bir müdahale olmadığı için kullanıcılar için kabusa dönüşen acilen siparişi kabul etme derdi yoktur.
3. Siparişler sisteme otomatik aktarılmış olarak geldiğinden hızlıca onaylama yapılabilir. Bir sipariş reddedilse bile aslında sistemin içindedir ve raporlanabilir. Onaylandığı andaysa müşteriye hazırlanmaya başlandı bilgisi gidecektir.
4. Sipariş geldiğinde sesli bildirim verir. Buradaki uyarı sesi sistemsel sesler olabileceği gibi işletmenin kendisi için hazırlatabileceği jingle gibi ses dosyaları da (mp3, vaw vb.) olabilir.
5. Siparişleriniz işletmenizin alışık olduğu çıktı formatında yazıcılarından çıktı imkanı sunar.
6. Müşteriler ileri tarihli ya da ileri saatli sipariş verebilirler. Yazıcılardan çıkan siparişlerde bu bilgi personelin gerekli planlamayı yapmasını sağlayacak şekilde uyarıcıdır.
7. Online ödeme ve temassız teslimat imkanı vardır.
8. Fuudy müşteri panelinde anlık dashboard raporlama imkanı sunar.