Trendyol Yemek Entegrasyonu
TrendyolYemek Entegrasyonu Kullanın, Satış Artışının Konforunu Yaşayın!
Trendyol Yemek’te yerinizi aldınız mı? Tebrikler ve bol kazançlı günler dileriz…
Peki Trendyol Yemek’le, en yoğun sipariş dönemlerinde bile yeni elemana ihtiyaç duymadan, insan kaynaklı hataları minimuma indirerek, tek bir ekranla, satışlarınızı artırmaya ne dersiniz?
O halde sizleri Trendyol Yemek’in en iyi eşlikçisi Denge restoran programı’nı incelemeye davet ediyoruz!
Her düzeyde işletme ve çalışanın kullanabileceği basitlikte, bir o kadar da performansı yüksek Denge restoran programı ile size kalan tek şey; bir dokunuşla gelen siparişleri kabul etmek... Üstelik, siparişlerin pos sitemine yeniden girişi gibi dertlerle uğraşmadan…
Yatırım maliyeti dönüşü en hızlı, maksimum müşteri memnuniyeti sağlayan TrendyolYemek Entegrasyonu kullanın, online satışlarınızı hızla arttırın!
TrendyolYemek Nedir?
Kendisini bir teknoloji şirketi olarak tanımlayan, İstanbul merkezli, Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformu, dünyanın sayılı e-ticaret şirketlerinden biri olan Trendyol’un, paket servis uygulaması bulunan anlaşmalı restoranlardan adrese sipariş vermeyi sağlayan hizmetidir.
TrendyolYemek Entegrasyonu Nedir?
TrendyolYemek anlaşmalı yeme-içme işletmelerine özel entegrasyondur; Arkhe Yazılım Teknolojileri ve TrendyolYemek arasındaki anlaşma sayesinde tamamen senkronize çalışır.
TrendyolYemek restoran vb işletmelere gelen siparişlerin otomatik olarak Denge restoran programına düşmesini sağlar. Siparişlerin takip, onay ve raporlamaları da Denge restoran programı ile rahatlıkla yapılır. Müşteri verileri, veritabanına otomatik kaydolur, tüm siparişlerin bölge, zaman ve veya ürün bazında satış rakamları ve daha pek çok bilgiye detaylı bir şekilde sahip olmayı sağlar.
Hız, müşteri ve çalışan mutluluğu kazandırır. Personel hatalarını ve iş gücünü azaltır.
Neden TrendyolYemek Entegrasyonu Kullanmalısınız?
Eğer TrendyolYemek anlaşmalı işletmelerinden biriyseniz ve kullandığınız restoran programı ile TrendyolYemek arasında bir entegrasyon yoksa… Servis saatleriniz yaklaşırken, siz işletmenizin son hazırlıklarını tamamlamaya çalışıyorsunuzdur, eş zamanlı olarak karnı aç potansiyel müşterileriniz de TrendyolYemek üzerinden sipariş edecekleri ürünleri arıyordur. İşletmenizin lokasyonu ve puanına göre sizi seçecek ve siparişlerini verecekler.
Bu sırada siparişleri kontrol edebilmek için işletmenizde bir bilgisayarda TrendyolYemek Müşteri Paneli’nin açık olması gerekli. Siparişler gelmeye başladığında bu panel aracılığıyla siparişlerin çıktısını almak ve işletmenizdeki satış sürecini yürütmek mecburiyetindesiniz. İşletmenizde herhangi bir restoran programı kullanılmıyorsa bu uygulama sizin için büyük kolaylık sunacaktır.
Ancak, eğer bir sistem kullanıyor ve tüm sipariş çıktı takibini bu sistem üzerinden yapıyorsanız; işletmenizde restoran programının çalıştığı bilgisayardan farklı bir bilgisayarda TrendyolYemek Müşteri Paneli’ni açmanız gerekecek. Gelen siparişleri aynı anda TrendyolYemek panelinden restoran programınıza manuel olarak girmek zorunda kalacaksınız. Bu işlemler, siparişlerin geliş sıklığına göre bazen imkansız hale gelebilir. Çok sayıda hatalı giriş, eksik ve geç teslimat gibi üzücü durumlarla karşı karşıya kalma ihtimaliniz yüksek. Müşterilerinizse TrendyolYemek üzerinden yapacağı yorum ve vereceği puanlarla sizin için son derece önemli olan işletme puanınızı düşürebilecektir. İşletme puanından düşen her bir rakam ertesi gün daha az sipariş gelmesine sebep olur.
TrendyolYemek Entegrasyonu Nasıl Çalışır?
İlk adım entegrasyonun devreye alınmasıdır. Eğer işletmenizde stok takibi yapılmıyorsa, yaklaşık 20 dakika gibi kısa bir sürede entegrasyonunuz kullanıma hazırdır. Eğer stok programı kullanıyorsanız ürünlerin eşleştirilmesi biraz zaman alacaktır. Çünkü burada yapılacak bir yanlış eşleştirme satılan ürünlerin yanlış oluşmasına ve stokların da yanlış çalışmasına sebep olacaktır. Bu ayarlar hiç de karışık ve zor değildir. Bu işlemleri Arkhe Destek ekibinin vereceği eğitimlerden sonra kendiniz de hızla ve kolayca yapabilirsiniz.
Satış malları, menüler, çeşniler, sipariş mesajları, ödemeler, sipariş iptal nedenleri gibi ana veri ve operasyon parametrelerini eşleştirme işlemi sonrasında sistemi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
TrendyolYemek entegrasyonu devreye alındıktan sonra siparişler anında sisteme düşer ve kullanıcılar pos terminali yanında olmasa da tanımlanmış olan sipariş uyarı sesiyle bekleyen siparişler bildirilir. Kullanıcı gelen siparişi kontrol eder, siparişi onaylar ve üretim noktalarındaki sipariş yazıcılarından siparişler çıkar.
Bu noktada müşterilerin seçmiş olduğu özel sipariş notlarının da sipariş yazıcılarından çıkması sağlanır. Sipariş onaylandığı anda müşteriye “siparişin hazırlandığı” bilgisi iletilir. Siparişlerin hazırlanma süreci tamamlanır, siparişler kuryeye teslim edilir ve yola çıkartılır. Yola çıkan sipariş anında müşteriye bildirim olarak iletilir.
Gelen her siparişi kabul etmek zorunda değilsiniz. Eğer gelmiş olan siparişi karşılayamıyorsanız müşteriye ulaşmaya çalışarak değerli zamanınızı harcamanız gerekmez. Denge restoran programı veya Denge Smart Bulut Restoran Programı üzerinde sipariş onaylama adımında red seçeneğini seçip, TrendyolYemek entegrasyonunun yapısında bulunan iptal nedenlerinden uygun olanı ile anında müşteriye bildirim yapabilirsiniz. Girilen iptal nedenlerine göre rapor alarak iptal edilmiş siparişlerinizi analiz edip, iş süreçlerinizi düzeltici önlemler sağlayabilirsiniz.
Müşterilerinizin seçtiği temassız teslimat seçeneğini adisyonlar üzerinde özellikle vurgulayarak yüzde yüz müşteri memnuniyeti sağlayabilirsiniz. Kurye siparişi müşteriye teslim ettikten sonra adisyon sistemden kapatılır. Siparişin gelip müşteriye teslim edilme sürecine kadar gerçekleşen hazırlanma ve teslim süresi sistem tarafından hesaplanır. Ayrıca, hangi kuryenin, hangi siparişi, ne zaman teslim ettiği ve her bir kuryenin günlük kaç paket taşıdığı gibi detayları da yönetmek için kusursuz bir modül olan Arkhe Kurye Takip Sistemi’ni inceleyebilirsiniz.
Müşteri sipariş verdikten sonra ürün ekleme ya da sipariş ile ilgili detayları değiştirmek için işletmenizi aradığında hazırlanma sürecindeki siparişinizde de değişiklik yapabilirsiniz.
Denge Restoran Programı ile TrendyolYemek Entegrasyonunun Faydaları
Denge Restoran Otomasyon Programı ve Denge Smart Restoran Programı ile TrendyolYemek entegrasyonunu devreye aldıktan sonra yapmanız gereken tek şey; arkanıza yaslanıp, potansiyel müşterilerinizin sipariş vermesini beklemektir.
Arkhe Yazılım Teknolojileri tüm sipariş süreçlerinizi tek bir sistem üzerinden yönetme imkanı sağlar.
Denge restoran programı ve Denge Smart ile TrendyolYemek entegrasyonunun size sağladığı faydalar aşağıdaki gibi sıralanabilir.
1. Çok detaylı bir yapıda ürün eşleştirmesi (menüler, ürünler, zorunlu opsiyonel seçimler vb.) yapılabilmektedir.
2. Siparişin her anında olan durum değişiklikleri (hazırlanıyor, yolda, teslim edildi) anında kullanıcıya bildirilir.
3. Sipariş, müşteri tarafından verildiği anda Denge restoran programına saniyeler içinde düşer. Manuel bir müdahale olmadığı için kullanıcılar için kabusa dönüşen acilen siparişi kabul etme derdi yoktur.
4. Siparişler sisteme otomatik aktarılmış olarak geldiğinden hızlıca onaylama yapılabilir. Bir sipariş reddedilse bile aslında sistemin içindedir ve raporlanabilir. Onaylandığı andaysa müşteriye hazırlanmaya başlandı bilgisi gidecektir.
5. Sipariş geldiğinde sesli bildirim verir. Buradaki uyarı sesi sistemsel sesler olabileceği gibi işletmenin kendisi için hazırlatabileceği jingle gibi ses dosyaları da (mp3, vaw vb.) olabilir.
6. Siparişleriniz işletmenizin alışık olduğu çıktı formatında yazıcılarından çıktı imkanı sunar.
7. Müşteriler istedikleri zaman için sipariş oluşturabilir. Yazıcılardan çıkan siparişlerde bu bilgi personelin gerekli planlamayı yapmasını sağlayacak şekilde uyarıcıdır.
8. Online ödeme ve temassız teslimat imkanı vardır. 9. TrendyolYemek müşteri panelinde anlık dashboard raporlama imkanı sunar.